Neúspěšná migrace webu

Vyřešeno479 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,

snažím se přemigrovat web + databázi k vám na hosting, ale nějak se nedaří. FTP a data k přihlášení k DB vyplním v modu expert a cca po 15 minutách kdy v okně prohlížeče běží, že probíhá migrace dat, skončí hláška Chyba (9: Source DB error). k databázi se přihlásím a všechny potřebná data mám.  Inzerovaná migrace na jedno kliknutí se tedy zatím nedaří a zatím se ani avizovaní experti neozvali, tak zkouším zda se mi ozve někdo zde.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2023
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je tam problém s některými právy souborů, nemůžeme je přečíst. Mohl byste na svém webhostingu opravit práva souborů? Nabízí takovou funkci?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
MB313456 Změnil status na publikováno 2. 1. 2023
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

selhání migrace evidujeme, bohužel migrační oddělení je nyní mimořádně vytížené. Zvýšil jsem hlášení prioritu, ale lépe Vám bohužel pomoci nedokážu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 12. 2022