Nevidím koupenou domenu
Dobrý den, koupil jsem domenu, ale nevidím ji s seznamu svých domén. Ale na webu se vidím jako vlastník.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 10. 2021
4 Answers
Majitelem jste, ale změnou majitele se automaticky nemění zákaznický účet, ve kterém se doména nachází. To musíte udělat pomocí jednoho z návodů, na které jsem odkázal výše, tedy:
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 10. 2021
Děkuji za odpověď, vše v pořádku převedeno dle první možnosti. Děkuji
Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 31. 10. 2021
Já se vidím na domeny.eu jako majitel, tak tedy majitel nejsem? Takže majitel se změnil, ale pořád je mi ve Wedosu Patrik? Ja myslel, že automaticky bude u mě 🙁
Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 31. 10. 2021
Dobrý den,
doména může být v jiném zákaznickém účtu, než jaký odpovídá jejímu majiteli. Přejete-li si doménu převést pod svůj účet, máte dvě možnosti:
- Přesun pomocí autorizačního hesla k doméně (heslo přijde na e-mail majitele domény)
- Přesun služby mezi účty (po domluvě s majitelem účtu, ve kterém se doména nachází – ve Vašem případě s panem Patrikem M.)
MB313456 Odpověděl na otázku 31. 10. 2021