Nevidím koupenou domenu

Vyřešeno601 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, koupil jsem domenu, ale nevidím ji s seznamu svých domén. Ale na webu se vidím jako vlastník.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 10. 2021
0
103.52K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Majitelem jste, ale změnou majitele se automaticky nemění zákaznický účet, ve kterém se doména nachází. To musíte udělat pomocí jednoho z návodů, na které jsem odkázal výše, tedy:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 10. 2021
0
103.52K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména může být v jiném zákaznickém účtu, než jaký odpovídá jejímu majiteli. Přejete-li si doménu převést pod svůj účet, máte dvě možnosti:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 31. 10. 2021
0

Já se vidím na domeny.eu jako majitel, tak tedy majitel nejsem? Takže majitel se změnil, ale pořád je mi ve Wedosu Patrik? Ja myslel, že automaticky bude u mě 🙁

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 31. 10. 2021
0

Děkuji za odpověď, vše v pořádku převedeno dle první možnosti. Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 31. 10. 2021