Nezaslani faktury

Vyřešeno363 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

V současné době nevím jak pokračovat, měli jsme od vás webhosting a domenu rusini.cz. nevím z jakého důvodu zasilate faktury za služby nepoverenemu cloveku, když email byl změněn na k***.k***@gmail.com. dnes mi byl přeposlán email z března že je potřeba sluzbu uhradit, chtěla jsem to udělat ale ukázalo mi, že objednávka je stornovana.

Jak mam postupovat? Tato situace nevznikla moji vinou jelikož z Vaší strany dlouhodobě byli zasílány faktury na špatnou adresu, potřebuji tuto záležitost vyřešit.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 6. 2023
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

změnu fakturačních údajů jste bohužel zadali pouze jednorázově pro poslední fakturu, v systému zůstaly původní údaje (které jsou nadále vedené i u domény). Ty je třeba měnit v zákaznické administraci podle tohoto návodu.

Služby expirované více než 30 dnů (a po tuto dobu vypnuté) bohužel systém zcela maže, déle tato data ani uchovávat nesmíme. Hosting rusini.cz expiroval před 62 dny, z naší strany Vám tedy zálohu obnovit nemůžeme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 6. 2023