No ‚Access-Control-Allow-Origin‘ header na obrázky
Zdravím,
prosím načítám data z webserveru do Android aplikace přes JSON, tam mám ‚.htaccess‘ soubor, který řeší problém No ‚Access-Control-Allow-Origin‘ header a nyní jsem narazil na problém s obrázky. Pokud je jen zobrazuji, tak je to v pohodě. Ale pokud chci obrázek načíst k editaci (úpravy velikosti, otočení a podobně), pak narážím na stejný problém. Na serveru jsem do složky ‚images‘ vložil ‚.htaccess‘ soubor s tímto obsahem:
<IfModule mod_setenvif.c> <IfModule mod_headers.c> <FilesMatch "\.(avifs?|bmp|cur|gif|ico|jpe?g|jxl|a?png|svgz?|webp)$"> SetEnvIf Origin ":" IS_CORS Header set Access-Control-Allow-Origin "*" env=IS_CORS </FilesMatch> </IfModule> </IfModule>
Ale stejně to nefunguje. Zkoušel jsem i stejný obsah, jako používám na JSON (php soubory):
<IfModule mod_headers.c> Header set Access-Control-Allow-Origin "*" Header add Access-Control-Allow-Headers "origin, x-requested-with, content-type, enctype" Header add Access-Control-Allow-Methods "PUT, GET, POST, DELETE, OPTIONS" </IfModule>
Ale také nic.
Pořád dostávám tuto chybu:
Access to fetch at ‚https://mounmovies.zavavov.com/images/movie/949/949_main_size600.png‘ from origin ‚http://localhost:8100‘ has been blocked by CORS policy: No ‚Access-Control-Allow-Origin‘ header is present on the requested resource. If an opaque response serves your needs, set the request’s mode to ‚no-cors‘ to fetch the resource with CORS disabled.
Můžete mi prosím poradit, jak bych to mohl ještě vyřešit? Na straně aplikace používám plugin v nodejs na načítání obrázků, tam momentálně nemám moc velkou možnost to změnit.
Předem děkuji za pomoc.
3 Answers
Dobrý den,
už jsem to vyřešil! Přišlo to jako blesk z čistého nebe :-). Pro editaci jsem využil PHP script, který předá data formou obrázku a už to funguje.
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Zkoušel jsem už různé věci, ale na obrázky mi právě nic nefunguje. Tak jsem si říkal, že mi třeba někdo tady poradí. Minule mi na zákaznické podpoře WEDOS taky hodně dobře poradili 🙂
Dobrý den,
Vaši zprávu jsme publikovali. Protože se přímo netýká našich služeb, necháváme ji k zodpovězení komunitě. Pokud Vám cca do 14 dnů nikdo neodpoví, vrátí se k Vašemu dotazu přímo zákaznická podpora WEDOS.