Nofunkční pošta

Vyřešeno924 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

dne 11.7.2019 v 10:49 jsem naskenoval 1 stránku do mailu z účtu develop@dopharma.cz na účet perutka.petr@dopharma.cz.

Od té doby mi tato zpráva neustále dokola chodí (několik tisíckrát za den). Kopírku jsme dle vaší rady restartovali a poté i nechali vypnutou, ale problém přetrvává, tudíž není na tomto zařízení.

Navíc mi se mi přestala i doručovat nová pošta.

Prosím o odstranění této zprávy z poštovní fronty.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 1. 8. 2019
0
6.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dle logů serveru nedošlo v minulosti k žádnému vyššímu počtu odeslaných emailu přes funkci mail() ani přes SMTP. Každý den lze v základu odeslat přes SMTP 500 emailů a přes funkci mail(), také 500 emailů.

Pokud Vám fyzicky přichází tisíce emailů, tak není možné aby to kopírka posílala přes naše SMTP. Server by  jí zablokoval (kontrolováno  technikem). Překontrolujte prosím nastavení SMTP server kopírky. Zda není zacyklení na jiném serveru než na našem.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/ Vizitka: Autorizační oddělení
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 1. 8. 2019