Obnovení emailů
Dobrý den.
Mám nějaký problém s emaily. Používám outlook a začalo to nějak zlobit.
Některé úkony, které jsem prováděl s maily (složkami) v outlooku,
např. když jsem něco smazal nebo přejmenoval nebo přesunul,
tak po provedení synchronizace některé složky, emaily úplně zmizely
a naopak se tam objevili, ty které jsem sám dávno smazal nebo přejmenoval atd.
Tzn. některé maily a cele složky mi z outlooku prostě úplně zmizely a na wedosu také nejsou.
Zkoušel jsem přeinstalovat outlook, office, obnovy nic nemopohlo.
Některé složky, maily proste nejsou, zmizely.
Tzn. potřebuji obnovit ty meily, složky které mi zmizely – nejsou nyni v outlooku ani na wedosu webmailu.
Dělají se k mailům zálohy? Mohu to nějak provést sám nebo můžete mi je najak obnovit vy?
Jak by to probíhalo co je k tomu třeba?
Dekuji za info a pomoc
M
3 Answers
Dobrý den,
bohužel správné chování pošt. klienta Vám zaručit nemůžeme, doporučím Vám si zkontrolovat nastavení serverů, portů apod.
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Co se týče obnovy,
v takovém případě Vám mohu nabídnout pouze obnovu emailů ze zálohy, která je zpoplatněna částkou 500 CZK bez DPH / schránka
Pokud souhlasíte s cenou sdělte nám následující informace skrze kontaktní formulář (https://hosting.wedos.com/cs/cform.html):
1) Název služby:
2) Schránka:
(přesné datum zálohy upřesní technik)
Děkuji za info.
Obnovu jsem si objednal.
Nyní meil testuji, a zjistil jsem že z outlooku se proste nepropisuji nektere zmeny na wedos, např. presuny meilu, slozek, vytvoreni nove slozkek, podslozek. Outlook se objevi toto info:
12:44:55 Verze synchronizátoru 16.0.13801.20008
12:44:55 Probíhá synchronizace poštovní schránky mar***.ma***@ode****.c* .
12:44:55 Probíhá synchronizace hierarchie.
12:44:55 Chyba ve složce ‚test‘
12:44:55 [800CCCD2-0-0-733]
12:44:55 Došlo k chybě. Činnost byla ukončena.
12:44:55 [800CCCD2-0-0-733]
a v outlooku slozku, meil apod ale ve wedosu videt neni.
Proc to neprovede synchronizaci spravne. Co mam kde nastavit?
PRosim o radu.
Dekuji
+ doplnujici info:
ve wedosu mi to napr. u slozky napise
Chyba serveru: STATUS: Mailbox doesn’t exist: Archiv/projekty_nerealizovane (0.001 + 0.000 secs).
ale pritom tam slozka i s podslozkami je v poradku zobrazena v outlooku i wedosu
A kdyz nyni provedu celkovou synchronizaci v outlooku pres – poslat a prijmout u vsech slozek (F9), pak se mi tam propise to co je v wedosu a tim padem mi slozky a zmeny nesesynchronyzovane v outlooku zmizi, prepisou tim co je ve wedosu
Nerozumim tomu, nevim co s tim.
dekuji