Obnovení emailů

Vyřešeno1.20K zhlédnutíWebhostingmaily mizí maily obnovení
0

Dobrý den.

Mám nějaký problém s emaily. Používám outlook a začalo to nějak zlobit.

Některé úkony, které jsem prováděl s maily (složkami) v outlooku,

např. když jsem něco smazal nebo přejmenoval nebo přesunul,

tak po provedení synchronizace některé složky, emaily úplně zmizely

a naopak se tam objevili, ty které jsem sám dávno smazal nebo přejmenoval atd.

Tzn. některé maily a cele složky mi z outlooku prostě úplně zmizely a na wedosu také nejsou.

Zkoušel jsem přeinstalovat outlook, office, obnovy nic nemopohlo.

Některé složky, maily proste nejsou, zmizely.

Tzn. potřebuji obnovit ty meily, složky které mi zmizely – nejsou nyni v outlooku ani na wedosu webmailu.

Dělají se k mailům zálohy? Mohu to nějak provést sám nebo můžete mi je najak obnovit vy?

Jak by to probíhalo co je k tomu třeba?

Dekuji za info a pomoc

M

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

bohužel správné chování pošt. klienta Vám zaručit nemůžeme, doporučím Vám si zkontrolovat nastavení serverů, portů apod.

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Co se týče obnovy, 
v takovém případě Vám mohu nabídnout pouze obnovu emailů ze zálohy, která je zpoplatněna částkou 500 CZK bez DPH / schránka

Pokud souhlasíte s cenou sdělte nám následující informace skrze kontaktní formulář (https://hosting.wedos.com/cs/cform.html):
1) Název služby:
2) Schránka:
(přesné datum zálohy upřesní technik)

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
0

Děkuji za info.

Obnovu jsem si objednal.

Nyní meil testuji, a zjistil jsem že z outlooku se proste nepropisuji nektere zmeny na wedos, např. presuny meilu, slozek, vytvoreni nove slozkek, podslozek. Outlook se objevi toto info:

12:44:55 Verze synchronizátoru 16.0.13801.20008

12:44:55 Probíhá synchronizace poštovní schránky mar***.ma***@ode****.c* .

12:44:55 Probíhá synchronizace hierarchie.

12:44:55 Chyba ve složce ‚test‘

12:44:55                               [800CCCD2-0-0-733]

12:44:55 Došlo k chybě. Činnost byla ukončena.

12:44:55                               [800CCCD2-0-0-733]

a v outlooku slozku, meil apod ale ve wedosu videt neni.
Proc to neprovede synchronizaci spravne. Co mam kde nastavit?

PRosim o radu.

Dekuji

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 7. 3. 2021
0

+ doplnujici info:

ve wedosu mi to napr. u slozky napise

Chyba serveru: STATUS: Mailbox doesn’t exist: Archiv/projekty_nerealizovane (0.001 + 0.000 secs).

ale pritom tam slozka i s podslozkami je v poradku zobrazena v outlooku i wedosu

A kdyz nyni provedu celkovou synchronizaci v outlooku pres – poslat a prijmout u vsech slozek (F9), pak se mi tam propise to co je v wedosu a tim padem mi slozky a zmeny nesesynchronyzovane v outlooku zmizi, prepisou tim co je ve wedosu

Nerozumim tomu, nevim co s tim.

dekuji

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 7. 3. 2021