Obnovení služby WEDOSCD

Vyřešeno637 zhlédnutíWEDOS CD
0

Dobrý den,
prosím Vás o informaci v jakém stavu se aktuálně nachází migrace služby WEDOSCD (cd130) ?

Dle informací z mailu z 1.6.2023 z důvodu migrace na úložiště 3PAR… pozastavena administrace služby.
Nasledně poté mi přišla do mailu na mé WEDOSCD účty informace o vytvoření hesel pro aplikaci „cli“
V admin rozhraní Wedos mi nyní chybí dříve zřízené uživatelské účty přistupující ke služvbě WEDOSCD (cd130)

Otázky
1 ) Migrace je již hotová, nebo na tom ještě budete něco dělat ?
2 ) Když si znovu založím účty, bude možné službu začít používat ? Tzn začít nahrávat data ze svých lokálních zdrojů?
3 ) Od kdy bude služba WEDOSCD garantovaná nikoliv v test. režimu.

Nebo prosím o bližší info, jak dál postupovat. Nebo zda vyčkat na teprve připravované instrukce.
Děkuji za odpovědi.

S pozdravem

RN

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 6. 2023
0

Už to funguje, ale nešlo mi použít login k cd.wedos.com a používal jsem jej i k webdav spojení, ale vytvořil jsem pro qnap vlastní přístup v sekci zabezpečení/zařízení a sezení.

Role: Zákazník
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 6. 2023
0

Funguje Vám WEBdav připojení?

Přístupy vč. adresy webdav zůstaly po migraci stejné, ale spojení nelze navázat 🙁 to asi v ostrém provozu zatím nebude 😀

testováno z QNAP TS-231+ fw: QTS 5.0.1.2376, app: HybridMount v1.10.3952 a HBS 3 v21.2.0510

Role: Zákazník
NJ74178 publikoval nový komentář 23. 6. 2023
0

Jděte už k šípku s těma migracema nebo od Vás emigruju. Jsem zvědav jestli se obnoví data a kalendář, který si synchronizuji s mobilem a který momentálně hlásí chyby.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 12. 6. 2023
0

Dobrý den, před chvílí mi e-mail od Wedosu přišel, takže už je zřejmě vše spuštěno v ostrém provozu. Jen je tedy potřeba počkat na překopírování dat. Pokud data půjdou obnovit, může to, podle e-mailu, trvat nejméně do konce týdne – viz

Na nové instanci však prozatím nenajdete data. Jakmile dokončíme zálohování a kontrolu integrity dat, tak Vám je tam nahrajeme do speciální složky, kterou vytvoříme. Jak s nimi naložíte je jen na Vás. Upozorňujeme, že proces zálohování a kontroly je poměrně zdlouhavý a odhadujeme že pro více jak tisícovku aktivních služeb potrvá nejméně do konce týdne.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 7. 6. 2023
0
95.49K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle nejaktuálnějších informací je aktualizovaná verze služby připravena k ostrému provozu, ale pravděpodobně necháme drobnou rezervu pro případné problémy. Účty by měly být netknuté, v nejbližší době budeme obnovovat data z původních služeb, která obnovit půjde (obnova má proběhnout do zvláštní složky, pokud tedy zřídíte/nahrajete data znovu, neměla by je nijak ovlivnit).

V průběhu dneška nebo zítřka by měl odejít další e-mail s definitivními informacemi, doporučil bych tedy počkat na ten a zařídit se podle toho.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 6. 2023