Obsah website zmizel, stránka se nenačte ani v editoru

Vyřešeno2.90K zhlédnutíWebSitečeská diakritika WEDOS WebSite
0

Zdravím,

po publikaci webu utulekpardubice.cz, se nic nezobrazí, načtení předchozích revize v editoru WebSite je také prázdné. Neboli celý obsah webu a X hodiny práce je pryč. Kde se stala chyba?

prohlížeč varuje:
DevTools failed to load source map: Could not load content for https://utulekpardubice.cz/jquery.min.map: HTTP error: status code 404, net::ERR_HTTP_RESPONSE_CODE_FAILURE
DevTools failed to load source map: Could not load content for https://utulekpardubice.cz/metisMenu.js.map: HTTP error: status code 404, net::ERR_HTTP_RESPONSE_CODE_FAILURE

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2021
0

Dobrý den,

vypnutí interního AdBlockeru problém vyřešilo, a vše funguje správně.

Moc děkuji

Role: Zákazník
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2021
0
46.31K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Opera je zřejmě v pořádku, problém dělal její AdBlocker. Ale může za tím být ještě něco jiného. Jsem rád, že v jiném prohlížeči editace funguje.

Nyní již na zveřejněné stránce vidím správný obsah, podařilo se vám situaci dořešit? I to mohl být pozůstatek po Opeře.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 16. 7. 2021
0

Dobrý den,

defaultně používám Operu (77.0.xxx) a i s deaktivovaným blokátorem reklam (ten integrovaný) a problém tam je stále, viz. obrázky.

Pak jsem zkoušel Edge (91.0.xxx) a vypadá že to funguje bez problému.

Děkuji za reakce

PS: Nějak jsem předpokládám, že když je většina prohlížečů založena na Chromium, tak není potřeba řešit v jakém co prohlížet.

Po zveřejnění

V editoru

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 16. 7. 2021
1
46.31K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přetrvává stále tento problém? Podobné potíže jsme evidovali u uživatelů prohlížete Opera. Způsoboval do software na blokování reklam. Pokud je to i váš případ, máte možnost zkusit editaci v jiném prohlížeči?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 7. 2021
0
46.31K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

máte prosím možnost celou editaci ještě vyzkoušet v jiném prohlížeči?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 12. 7. 2021
0

Dobrý den, já jsem dnes web „naklikal“ znovu. Ale problém se stále objevuje, co jsem vypozoroval, tak nastane když do šablony bloku vložím komponentu (např. novou grid komponentu do původní grid v bloku, nebo úpravě stylu Img). A náhled je prázdný vždy.
Teď když o problému vím, tak postupuji stylem, že po každém uložení provedu zveřejnění a pokud se stránka nenačte, vrátím se v editoru k předchozí revizi.
Čistky cache, cookies, atd. nemají vliv.

Role: Zákazník
LB285258 Změnil status na publikováno 7. 7. 2021
0
450 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, znovu jsme otestovali funkce editoru a vše by mělo fungovat. Zveřejněný obsah webu a obsah editoru se shodují. Pokud po přihlášení do editoru vidíte bílou obrazovku, pomůže aktualizace cache – více zde.

S přáním pěkného dne

Daniel Mikeš

Role: Podpora Web: https://wedos.website Vizitka: WebSite Connaisseur
DM290792 Odpověděl na otázku 7. 7. 2021