Odchozí pošta pouze v daném zařízení

Vyřešeno476 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

v kazdém zařízení PC, notebook, mobil mám nastavený mail. Smtp a imap servery mám nasteveny dle návodu.

Doručená pošta codí na všechny zařízení v pořádku (vidím ji na všech zařízeních).

Odeslaná pošta se ze vše zařízení odešle a doručí danému adresátovi na mail.

Problém je ten ze odeslané pošta „zůstává“ pouze v daném zařízení. (odelanou poštu z PC je a vidím pouze v PC, odelanou poštu z notebooku je a vidím pouze v notebook, odelanou poštu z mobilu je a vidím pouze v mobilu).

Na webmailu se zobrazí jen některá.

Dá se nastavit služby tak, abych odeslané se „zrcadlili“ všech zařízeních? (tzn. z daného zařízení by se objevili na webmailu a odstatní zařízení odeslanou poštu stáhla).

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 8. 2022
0

Zdravim, musite si to nastavit v prislusnem e-mailovem klientovi tak, aby odchozi postu ukladal do adresare na imap serveru – do stejneho, kam ji uklada webmail. U nas v praci taky uzivatele vyuzivaji webmail a hromadu dalsich postovnich klientu, ktere si ale neumi spravne nastavit a proto maji casto odchozi postu ulozenou bud lokalne jen v postovnim klientovi nebo ji sice ulozi do imapu na server, ale do jineho adresare, nez kde ji ocekava webmail… 🙂

MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 8. 2022