Odchozí vyhodnocena jako Spam
Dobrý den,
v rámci služeb webhostingu provozujeme pracovní e-mail adresy s vlastní doménou. Někdy se stává, že protistraně je odeslaný e-mail vyhodnocen jako spam, přitom se jedná o běžnou agendu zpravidla provozovanou vedením, tudíž dost důležitou. Nevysledovali jsme charakteristiky, které by u adresáta mohly toto chování způsobovat. Je v našich silách možnost ovlivnit, aby se naše pošta dostala k adresátovi? Potvrzení o doručení a přečtení je nám známo, nedává nám ale odpověď na otázku, proč tyto situace nastává a to opakovaně u některých adres.
Děkuji.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
3 Answers
Dobrý den,
v DNS domény nemáte náš SPF záznam zkuste si jej dle https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/ nastavit.
Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
MV270050 Odpověděl na otázku 19. 4. 2022