Odesilani emailu a jeho odmitnuti

Vyřešeno223 zhlédnutíWebhosting
0

Dobry den.
Mam problem s odesilan emailu na adresu prokelova@prokel.eu a emailu od Seznamu – plubomirp@email.cz. Po odeslani se mi vrati zamitava odpoved, a to:
Vaše zpráva pro <prokelova@prokel.eu> ze dne 09.01.2020 nemohla být doručena. Zpráva je přiložena. You message for <prokelova@prokel.eu> from 2020/01/09 could not be delivered. It’s attached below. Důvod / Reason: ————— 5.0.0 smtp; 550 5.7.1 <prokelova@prokel.eu>: Recipient address rejected: sender blacklisted Permanent Failure – Other or Undefined Status Fragment původní zprávy: .
Konzultoval jsem to s helpdeskem na Seznamu, a dostal jsem odpoved, ze u nich to problem neni. Prosim o overeni problemu.
Dekuji. Prokel L.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
14.26K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Záznam jsem vám z blacklistu odstranil. Už by to mělo fungovat.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Vybral nejlepší odpověď
0
4.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dle chybové hlášky serveru je zřejmé, že příjemce Vašeho e-mailu přidal Vaši e-mailovou adresu do blacklistu a tím tedy Vaše zprávy blokuje.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dekuji za info. Problem je v tom, ze po prihlaseni na email.ucet a kliknuti na ikonu BlackList v hlavni nabidce, dostanu info:

SOUBOR NEBYL NALEZEN
Požadovaný objekt nebyl nalezen!
Prosím, kontaktujte správce serveru.Požadavek zamítnut:
//webmail.wedos.net/?_task=wedos-blacklist

Delam neco spatne?
Dekuji.  Prokel L.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Kolega měl na mysli blacklistování ve schránce na straně příjemce.

0

Dobry den,
Vsak to mam na mysli. Ja se naloguji na ucet prijemce ( prokelova@prokel.eu ) a v tomto systemu mi to hlasi tuto chybu.

Dekuji za odpoved.

Proekl L.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Dobry den,

Diky za vyreseni problemu, je to OK.

Prokel L.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories