odeslaná pošta

Vyřešeno1.16K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. Pokud odesílám mail, tak mail se mi sice odešle, ale neuloží do odeslané pošty. Dále mi klienti píší, že se jim vrací maily jako nedoručitelné. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji. Beníčková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z jakého mailového klienta odesíláte? Můžete mít složku pro odeslané nazvanou jinak, než očekáváte. Typicky třeba Sent.

Zkuste prosím prohlédnout i ostatní složky. S jakou chybou se nedoručitelné e-maily vracejí?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

O jakou doménu se jedná? Prověřím její nastavení. Pokud můžete od někoho získat tu chybovou hlášku, bylo by to skvělé.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 2. 10. 2019
0

Dobrý den,

z mailového klienta MaryTravel. Jméno složky je „odeslané“.

Emaily se nevracejí mě, ale pokud mi někdo posílá email, tak mi nedojde a jim se vrátí. S jakou chybou se jim to vrací bohužel nevím.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 2. 10. 2019