Omezení e-mailů

Vyřešeno369 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den. Potřeboval bych poradit, co mám udělat s e-maily. Zablokovali jste mi je, teď mi e-maily ani nechodí a já je potřebuji ke své práci. Prosím Vás tedy o radu co a jak ? Ze které schránky něco škodlivého odchází apd… Předem Vám děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 5. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud na Vašem webhostingu nastavil technik omezení e-mailů, poslal Vám zároveň na fakturační e-mail uvedený o webhostingu zprávu o jaké konkrétní omezení se jedná, a jak jej máte řešit. Jde-li o spam z jedné nebo více schránek, obvyklý postup je:

Jakmile tato opatření provedete, odpovězte na technikův e-mail, nebo napište přes kontaktní formulář. Uveďte název služby, všechna provedená opatření a žádost o odebrání omezení. Žádosti řeší technici přes den zpravidla v rámci několika desítek minut až jednotek hodin.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 5. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

V tom případě prosím použijte kontaktní formulář podle mé první odpovědi. Help je veřejné fórum, neslouží k řešení individuálních žádostí.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 5. 2022
0

Provedl jsem znovu změnu hesla. Tak mi prosím odblokujte e-mail. Nemohu odpovědět Vašemu kolegovi, když mi e-maily nefungují !

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 5. 2022