oprávněný uživatel

0

Dobrý den,

rád bych pro klientu migroval doménu z webglobe k vám, nakoupil jiné domény a spustil u vás i hosting webu. Založil jsem jí u vás úspěšně účet, zatím bez jakýchkoliv služeb. Udělal jsem se oprávněným uživatelem (respektive klienta to provedla když jsem ji vedl po telefonu) měla mi přidělit i veškeré oprávnění.

Nedostal jsem však od vás prozatím zádný informační procesní email že se to děje, tak si říkám, jeslti jsme procesem prošli úspěšně. (akce proběhla asi před půl hodinou) a nemohu ani ve vaší znalostní daatbázi nikde dohledat jak se jako oprávněný uživatel k ní mám připojit. Musí mít klienta nejprve aktivní nějaké služby, abych viděl do jejího účtu (adiniostrace) nebo jí mohu dělat administraci účtu ihned? Jak?

Děkuji,

L

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 8. 2023
0
111.18K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Za jiného uživatele objednávku udělat nemůžete, oprávněný uživatel může pouze spravovat existující služby.

Pokud chcete služby za klientku založit tak, aby je následně měla na svém účtu, založte je u sebe a potom jí je předejte podle tohoto návodu. Pokud ovšem nemá nastavené automatické oprávnění podle výše uvedeného návodu, ztratíte schopnost tyto služby spravovat.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 8. 2023
0

Dobře. Klientka je technicky méně zdatná a pro mě jednodušší se zeptat vás takto:
Předpokládejme, že proces mé registrace jako oprávněného uživatele proběhl úspěšně (přece jen píšete, že nevíte jestli kolem toho chodí nějaké informační emaily a btw doposud nic nepřišlo). Otázka zní: Jak mohu já jako úspěšně založený oprávněný uživatel účtu mé klienty jejím jménem tzn za její účet udělat objednávku domény? jak se to dělá?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 26. 7. 2023
0
111.18K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě při nastavování oprávněného uživatele chcete mít především jistotu, že majitelka zaškrtla automatické přidělení oprávněného uživatele novým službám v účtu:

Pokud to neudělala, je třeba po převedení služeb k nám zadat oprávnění ke konkrétním službám znovu podle návodu.

Momentálně nevím, jestli systém o přidělení služeb informuje e-mailem, ale pokud jsou přidělené správně, měl byste je ihned vidět v administraci v rámečku pod vlastními službami.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 7. 2023