Outllok pro Android – přidat poštovní účet IMAP – Služba je teď offline

Vyřešeno1.89K zhlédnutíWMS
0

V telefonu jsem si nainstaloval Outllok pro Android. Následně dám přidat poštovní účet IMAP a nastavím parametry:

Příchozí pošta IMAP(S): imap-190002.m2.wedos.net

Odchozí pošta SMTP(S): smtp-190002.m2.wedos.net

Uživatelské jméno IMAP/SMTP: lubor.pekarsky@allgeo.eu

Heslo IMAP/SMTP:…………..

Port 993, šifrování SSL/TLS / Port 465, šifrování SSL/TLS tato nastavení Portů a šifrování nevím kde nastavit ???

Po potvrzení nastavení tlačítkem v pravém horním rohu, následně proběhne pokus o přihlášení a objeví se hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to nezlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701). Zkouším to již několik dnů a stále nic. Co s tím ????

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zdehttps://client.wedos.com/webhosting/

Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSLPOP3 – 995/SSL

SMTP – 465/SSL nebo MAP – 143/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 25 STARTTLS

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments
JŠ255861 Změnil status na publikováno 21. 9. 2020
0

Dobrý den,

přesně podle něj sem postupoval s výsledkem, který uvádím v dotazu.

Po potvrzení nastavení tlačítkem v pravém horním rohu, následně proběhne pokus o přihlášení a objeví se hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to nezlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701). Zkouším to již několik dnů a stále nic. Co s tím ????

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 21. 9. 2020
0

Jsem laik a nerozumím tomu !!!

Porovnal jsem si všechna nastavení pro přidání účtu do telefonu s tím, jak to mám nastaveno na notebooku, kde se navíc nastavuje Port 993, šifrování SSL/TLS / Port 465, šifrování SSL/TLS. Tato nastavení portů a šifrování po mě telefon nepožaduje.

Vše je stejné a na notebooku mi pošta v outlooku funguje bez problémů. Na telefonu se stále objevuje hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to ne zlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701).

Co s tím ????

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 21. 9. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zde může být problém v samotném outlooku a nikoliv ve schránce. Osobně jsem s touto chybou již setkal a pomohla mi odinstalace a opětovná instalace aplikace, vyzkoušejte to také.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 21. 9. 2020