Outllok pro Android – přidat poštovní účet IMAP – Služba je teď offline
V telefonu jsem si nainstaloval Outllok pro Android. Následně dám přidat poštovní účet IMAP a nastavím parametry:
Příchozí pošta IMAP(S): imap-190002.m2.wedos.net
Odchozí pošta SMTP(S): smtp-190002.m2.wedos.net
Uživatelské jméno IMAP/SMTP: lubor.pekarsky@allgeo.eu
Heslo IMAP/SMTP:…………..
Port 993, šifrování SSL/TLS / Port 465, šifrování SSL/TLS tato nastavení Portů a šifrování nevím kde nastavit ???
Po potvrzení nastavení tlačítkem v pravém horním rohu, následně proběhne pokus o přihlášení a objeví se hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to nezlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701). Zkouším to již několik dnů a stále nic. Co s tím ????
5 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zdehttps://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSLPOP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL nebo MAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Dobrý den,
zde může být problém v samotném outlooku a nikoliv ve schránce. Osobně jsem s touto chybou již setkal a pomohla mi odinstalace a opětovná instalace aplikace, vyzkoušejte to také.
Jsem laik a nerozumím tomu !!!
Porovnal jsem si všechna nastavení pro přidání účtu do telefonu s tím, jak to mám nastaveno na notebooku, kde se navíc nastavuje Port 993, šifrování SSL/TLS / Port 465, šifrování SSL/TLS. Tato nastavení portů a šifrování po mě telefon nepožaduje.
Vše je stejné a na notebooku mi pošta v outlooku funguje bez problémů. Na telefonu se stále objevuje hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to ne zlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701).
Co s tím ????
Dobrý den,
přesně podle něj sem postupoval s výsledkem, který uvádím v dotazu.
Po potvrzení nastavení tlačítkem v pravém horním rohu, následně proběhne pokus o přihlášení a objeví se hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to nezlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701). Zkouším to již několik dnů a stále nic. Co s tím ????
Dobrý den,
návod na nastavení klienta najdete zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-pro-android/