Outlook pošta k odeslání

Vyřešeno861 zhlédnutíDomény
0

Při změně poskytovatele internetu mi nejde odeslat pošta z Outlooku. Všechna pošta spadá ihned to složky Outbox a neodešle se.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

pokud se jedná o hosting ds-partner.cz, tak zde žádné omezení odesílání z naší strany nastavené není.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 publikoval nový komentář 17. 3. 2021
0

Bylo nám řečeno, že máme požádat poskytovatele emailu (tedy Wedos) o nějaké „povolení“ pro odchozí maily.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 17. 2. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

chyba může být i poskytovatele internetu, doporučím obrátit se na něj, zda má s podobným případem zkušenosti.

Případně zkuste emailovou schránku nastavit znovu – https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 17. 2. 2021