Outlook – sledování

Vyřešeno124 zhlédnutíMailhosting
0

Dobry den,

v Outlooku napr. u moznosti odeslani zpravy je „Požadovat oznámení o doručení“ – tedy server jestli prijme email. Pokud ano, dorazi mi email Mail Delivery System s prilohou a informaci.

U jine postovni sluzby mi takovy email nechodil a zobrazila se v Outlooku primo ikona (viz obrazek). Lze to nejak nastavit, aby mi neprichazel email, ale zobrazoval se stav ikonou? Nebo je to z Vasi strany zakazane?

Dekuji za opoved.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 9. 2024
0
105.73K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

s tímto Vám úplně poradit nedokážu, pravděpodobně půjde o typ zpracování zpráv o přečtení Outlookem. Zkuste v Outlooku nastavit zpracování potvrzovacích zpráv podle tohoto návodu na support.microsoft.com, lépe Vám bohužel poradit nedokážu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 9. 2024
0

Dobry den,

jsme se asi nepochopili. Kdyz dam do e-mailu v outlooku pozadavek o doruceni zpravy, vraci se mi od Vas e-mail s informaci, ze mail byl dorucen vc detailu v priloze. Nejedna se o chybovou hlasku.

„This is the mail system at host wes1-mx8.wedos.net.

Your message was successfully delivered to the destination(s) listed below. If the message was delivered to mailbox you will receive no further notifications. Otherwise you may still receive notifications of mail delivery errors from other systems.“

Ja jen chci, aby se mi objevila sledovaci ikona u odeslaneho mailu po overeni a ne aby mi chodil email. U konkurence mi to takto fungovalo a po migraci na Vas server timto zpusobem, ktery mi nevyhovuje.

PSF zaznam jsem provedl, ale nevyresil muj problem.

Dekuji za odpoved.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 4. 9. 2024
0
10.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pro lepší doručitelnost emailů doporučuji nastavit SPF záznam dle návodu zde. Pokud bude email v pořádku doručen, pak by se neměla chybová hláška již zobrazovat.

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TP325954 Odpověděl na otázku 3. 9. 2024