Outlook v mobilu (Android)

Vyřešeno727 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

Používám jako mail klienta Outlook jak v PC tak na mobili (android)

PC je ok

Mobil doručené maily se mi načetly všechny (co jsou na webmailu) odeslané pouze ty co jsem odeslal z mobilu v předchoýím emial klientu (toto byl také duvod pro změnu klienta ale nic se nestalo) odeslané pošta které je na webmailu se mi v mobilu nezobrazí.

Nově po nainstalování outlooku do mobilu nejde maily odesílat.

Kde může být chyba děkuji za radu.

TK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 13. 12. 2021
0
PK265670 48.35K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jak máte v klientu na mobilu nastaven IMAP (server příchozích zpráv) a SMTP (odchozí)? Zkuste prosím tyto hodnoty

wes1-smtp.wedos.net

wes1-imap.wedos.net 

Možnosti portů a zabezpečení pak jsou

SMTP
SSL 465
TLS 587

IMAP
SSL 993
TLS 143

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 13. 12. 2021
0

Odeslana posta z pc se mi nezobrazi v odeslane poste v mobilu. A odeslana posta z mobilu se mi neobjevi na pc.

Dorucena je na obou ok kde muze byt chyba ze se odeslane posty nesynchronizuji???

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 30. 9. 2021
0

už mi jdou odesílat maily z mobilu zobrazují ze mi (když odešlu na svou mailovou adresu v PC i v Mobilu jako doručené) to samé jak pišu mail z PC objeví se v doručenych.

Ale odeslané v mobilu jsou jen v mobilu a odeslané z PC jsou jen v PC (takže každé zařízení ani v jednom zařízení nemám celou odeslanou poštu….

Není nekde v nastevení na webmailu chyba aby se mi odeslané maily stahovaly (sparovaly)?

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 19. 9. 2021
0

Ano takto to mám pročetl jsem snad všechny návody zde a i tak udělal nejde to

Role: Zákazník
TK277606 publikoval nový komentář 19. 9. 2021

Zobrazuje se Vám nějaká konkrétní chyba? Co se týče odeslaných, tak může být problém v nastavení složky odeslaných. Outlook může např. ukládat odeslané do vlastní lokální složky, která se nesynchronizuje se složkou odeslaných, která je na serveru. Doporučuji i ve webmailu projít nastavení složek a prověřit, zda-li tam nemáte nějaké duplicitní složky/podsložky atp. Poštu doporučuji otestovat například ještě z aplikace gmail.

divám se na webmail: Nastaveni – složky – ale jak dál fakt nevím

Ve webmailu můžete prověřit Nastavení-Složky zda-li tam nemáte vícero složek pro odeslané či nějaké podsložky atp. Dále se podívejte do Nastavení-vlastnosti-speciální složky. Ve výchozím stavu je pro odeslané nastavená výchozí hodnota Sent.
Nicméně podobné problémy ze zkušenosti spíše způsobuje samotný outlook a jeho nastavení.

no takže to nemá řešení?

kalendář se taky nezrcadli to je oničem….