Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z našeho shopu přesto že dal několikrát „no junk.“
Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z načeho shopu co jsou zasílány na adresu o***@azkrby.cz , a to i přesto že jsem už pár objednávek co takto skončili ve SPAM nasměroval před „no junk.“. Je to pro nás dost problém a chtěl bych se zeptat jak se dá zabezpečit aby se to už nestávalo.
Děkuji
B
3 Answers
Můžete ji přidat na whitelist podle tohoto návodu.
SPF záznamy pro danou doménu samy říkají serveru, zda neautorizovanou poštu zahazovat vždy, nebo podle interních pravidel. Řešení, kdy si necháváte e-mail posílat z adresy uvedené ve formuláři, tedy není nemožné, ale je velmi nespolehlivé právě kvůli řazení do spamu a občas i skartování (pokud je instrukce SPF záznamu, že systém má správu z nepovoleného serveru zahodit).
Dobrý den,
na doméně určitě nastavte SPF záznam podle tohoto návodu.
Jaká je nastavená adresa odesílatele? Posíláte přes funkci mail() (nevyžaduje login), nebo SMTP (vyžaduje login)?
Bohužel, takové řešení není o spam filtru, je v rozporu s fungováním bezpečnostního mechanismu SPF, který funguje na doméně odesílatele a jeho účelem je zabránit neautorizovanému posílání pošty ze serverů, které doména neuvádí jako důvěryhodné.
Posílejte z vlastní domény, e-mail zákazníka si pošlete v těle e-mailu a při odpovědi jím nahraďte formulářovou adresu.