platba za hosting proběhla, za doménu ne

Vyřešeno291 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, 13.9.2022 jsem registroval na wedos novou doménu a webhosting. Platba pro obě služby byla uhrazena bankovním převodem ještě ten den avšak dorazila informace, že je pouze zaplacený  webhosting a na doménu se stále čeká na zaplacení. Je možné prověřit proč ještě není doména aktivní? Děkuji N

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 9. 2022
0
90.21K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

platba převodem může trvat 1-2 pracovní dny. Je tedy možné, že jedna proběhla prakticky okamžitě, zatímco druhá se zdržela. Pokud by nedorazila do 48 hodin po odeslání, můžete nás kontaktovat ohledně jejího dohledání přes tento formulář. Uveďte:

– číslo placené objednávky
– datum a čas odeslání platby
– číslo účtu odesílatele
– číslo účtu příjemce
– použitý variabilní symbol

Webhosting je po zřízení dostupný i na interní URL adrese ve tvaru XXXXXX.wYY.wedos.ws, kterou najdete v e-mailu o zřízení. Můžete na ní testovat většinu webů, s WordPressem a případně instalátorem aplikací ale bohužel musíte počkat na doménu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 9. 2022
0

Děkuji za info.

JN

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 13. 9. 2022