Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail

Vyřešeno3.83K zhlédnutíDomény
0

Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Můžete mít web i e-maily na rozdílném místě, zde se jedná o nastavení DNS. To je třeba provést na DNS serverech. Protože máte nastavené DNS servery Shoptet, tak je třeba toto nastavení provést na DNS serverech Shoptet. Je třeba tedy o nastavení požádat Shoptet, my do jejich DNS serverů zasahovat nemůžeme. Lze si i nastavit naše DNS servery, pak bychom nastavení mohli provést my, ale zase bychom museli nastavovat u nás směřování webu na webhosting u Shoptet. Nejrychlejší řešení nyní bude požádat Shoptet o nastavení těchto MX záznamů.

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0
4.88K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dorbý den,

nastavil jste NS záznamy na ns1.shoptet.cz ns2.shoptet.cz.
Je potřeba upravit DNS záznamy na doméně.
Název Typ Data

MX 10 wes1-mx1.wedos.net
MX 20 wes1-mx2.wedos.net

MX 30 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora
MN270053 Odpověděl na otázku 23. 3. 2020
0

Nerad bych něco přepisoval sám, abych to ještě nezhoršil jako amatér. Potřebuji aby mi fungoval e-shop i můj mail . Mohu poprosit to nastavit od vás prosím .

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 24. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je třeba to nastavit na straně Shoptet. Případně o to požádejte jejich zákaznickou podporu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 24. 3. 2020
0

Nejsem si jist , že jsme se pochopili. Shoptet funguje, maily u shoptetu podle mne také , zkoušel jsem si poslat objednávku a to chodí.  Mail který mi přestal fungovat je original mail který jsem měl u vás na své domeně. ****@*****.cz a na který mi chodili veškeré ostatní maily a poptávky.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 24. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

U této domény máte nastavené MX záznamy na servery Shoptet, tedy byste měl mít e-mailové schránky u nich. Pokud to tak není a měl byste mít schránky u nás, tak se stačí řídit podle předchozích rad.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 24. 3. 2020
0

Takže pokud to správně chápu. Jakmile mám na své doméně nasazen a nastaven shoptet mohu používat pouze jeho maily nebo se dá nastavit všechny maily jen u vás , ale obě varianty nelze na domeně kombinovat. Doplním dotaz: pokud budu nastavovat maily pouze u shoptetu zůstane mi nezměněná adresa jak jsem ji měl (budou mi zase chodit emaily?! na adresu *@*.cz ) Sorry jsem jen laik 🙂

Role: Zákazník
RM130195 Edited answer 24. 3. 2020