pop3 oznacene pri stazeni

Vyřešeno1.41K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

jak nastavit při stažení emailu přes pop3 ,aby byly označené jako přečtené takto mi to fungovalo na banan.cz

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021
0

Na bananu jsem to měl tak pop3 protokol 14 zachování zpráv v Outlooku a přes imap v tel. Jsem kontroloval email.

při stažení přes pop3 jsem je v tel viděl jako přečtené

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 13. 9. 2021
0
47.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud stáhnete e-maily v Outlooku přes POP3, zprávy se vám se serveru stáhnou do klienta a smažou ze serveru. Pokud tedy pak kontrolujete zprávy přes IMAP v mobilu, není co kontrolovat.

Pokud chcete pracovat s e-maily zároveň jak v Outlooku tak v mobilu, používejte protokol IMAP. Více informací o IMAP protokolu se dočtete na WIKI.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 9. 2021
0

Vím co umí pop3 ale když mám v outlooku nastaveno aby zachovával zprávy na serveru 14dní tak tam zůstaly jako přečtené u Vás to nefunguje nebo nevím jestli to jde někde zapnout u bananu to maji v nastavení. Mám dost velkou schránku a zachvíli by nestačilo ani 100GB.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 13. 9. 2021
0
47.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

toto nastavení provádíte v rámci e-mailového klienta, (v administraci Wedos to není možné) a pokud vám zprávy na serveru nezůstávají, je to problém daného klienta.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 9. 2021
0

v nastavení nic takového není ,aby při stažení zpravy se označila jako přečtená v banánu mi to pořád funguje se stejným nastavení ale tam  to mají v nastavení webmailu.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 13. 9. 2021
0
47.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v naši administraci Wedos (v nastavení schránek to nastavit nejde).

Případně zkuste ve webmailu u schránky (nastavení/nastavení serveru) zatrhnout „Při odstranění označit zprávu jako přečtenou„.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 9. 2021