Poštovní schránka
Dobrý den, mám problém s tím, že mi z mého eshopu nechodí maily na poštovní schránku s doménou registrovanou u vás. Když zadám například můj osobní mail, vše přijde v pohodě. Když tam zadám ale mail s vlastní doménou, nic nepřijde. Nevěděl byste co mám udělat? Eshop je registrován na té samé doméně.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
2 Answers
Zdravím,
pravděpodobně nemáte nastavené MX záznamy na hosting WEDOSu. Neměnil jste DNS servery nebo jiné nastavení? V administraci si můžete záznamy prověřit pomocí diagnostiky. Zák. administrace – konkrétní doména – levé menu – diagnostika
Role: Zákazník+ Web: https://janstrobl.website/
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
Dobrý den,
můžete nám prosím napsat na jakou schránku Vám email nedorazí a a z jakého webu se Vám ty emaily nedaří odeslat?
Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 publikoval nový komentář 18. 11. 2020