Použití hostované emailové adresy jako uživatelského jména pro zákaznické centrum hostingu

Vyřešeno942 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Nyní používáme jako uživatelské jméno pro zákaznické centrum externí – gmailovou adresu, kterou ale běžně nepoužíváme a chtěli bychom se jí i případně zbavit. Napadlo mě přeregistrovat / přejmenovat uživatelský účet na naší hlavní emailovou adresu (orchestr@pdoskoda-auto.cz), která je součástí hostingu.

Potřebuji se poradit, zda takový krok je rozumný, jaká je běžná praxe a jestli něčemu nevadí „zacyklení“ – např. při obnově zapomenutého hesla zpět „dovnitř hostingu“….

Díky,

Bohumír Popek (za PDO Škoda Auto)

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 2. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

možné to samozřejmě je a v případě problému to lze zdlouhavým řešením přes ověřené podpisy vždy nějak zařídit. Nicméně z praxe Vám mohu jednoznačně říct, že to příliš rozumné není.

Velmi často se stává že právě k doménovému emailu ztratíte přístup (nový IT zaměstnanec, expirace služby z důvodu neuhrazení – dlouhodobá nemoc účetního aj.) Následkem toho Vám pak emaily a web dlouho stojí a není možné je používat.

Z tohoto důvodu je nejlepší mít pro majitele domény, provozovatele webhosting anebo minimálně zákaznický účet emailovou schránku gmailu nebo třeba seznamu. Nicméně i například u těchto schránek je lepší nastavit dvou-fázové ověřování nebo záchranný email pro obnovu hesla.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 2. 2020
0

Děkuji za odpověď, přesně toto jsem si potřeboval ověřit.

Popek

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 25. 2. 2020