Pravděpodobně nepoužíváte náš výchozí .htaccess.

Vyřešeno917 zhlédnutíDoményhttps htaccess HTTPS na doméně podpora HTTPS
0

Dobrý den,
jsem účastníkem kurzu Podnikání z pláže (zřejmě máte takových klientů již tisíce) a jedu podle našich instruktážních videí a jsem v kroku, kdy si potřebuji nastavit WordPress. Moje doména je https://www.jitidias.com.

Bohužel při nastavení WordPressu na mě v posledním kroku vyjela hláška:
„Zadaný cíl instalace není dostupný přes HTTP(S) protokol. Pravděpodobně nepoužíváte náš výchozí .htaccess.“

Ráda bych si nastavila vše u Vás a měla i ten Váš výchozí .htaccess, protože už jsem si při převodu mé domény, webhostingu a nastavování DNS a HTTPS k Vám užila technických problémů až až, takže jak to prosím udělat, abych měla už konečně komplet vše u Vás a nevyskakovaly na mě při každém kroku pořád nějaké chyby?

Projela jsem si podobné dotazy, ale všude bylo řešením pouze počkat cca 24 hodin, až se vše řádně propíše. V mém případě se musí jednat zjevně o něco jiného, protože já si toto vše nastavila již před cca 3 měsíci, takže ten potřebný čas již musel dávno uplynout, tudíž tady bude zakopaný pes někde jinde.

Už potřebuji to svoje online podnikání nutně rozjet a nemohu dále čekat, takže moc děkuji za radu, jak si nastavit WordPress, aby mi fungoval a já mohla začít tvořit web.

Díky moc,
JitiDias.com

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021
0
55.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nemáte vygenerovaný certifikát pro https.

Domény je potřeba přidat do certifikátu dle https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/nastaveni-domen-pro-lets-encrypt-certifikat/ , aplikovat změny a následně vyčkat 60-90 minut. Jinak se certifikát nevygeneruje a bude stále ve stavu ,,NOVÝ“ a ne ,, AKTIVNÍ “

viz obrázky https://help.wedos.cz/otazka/nefunkcni-https-u-nove-zrizeneho-hostingu/34438/

Následně zkuste instalaci znovu.

Případně zkuste obnovit htaccess dle odpovědi na https://help.wedos.cz/otazka/jak-obnovim-vychozi-htaccess/222/answer/430/

na stejném místě obnovte i souborová práva.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021
0

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Problém je v tom, že když se snažím nastavit ty HTTPS (pomocí Let’s Encrypt certifikátu) dle instrukcí jak Vašich, tak i v našem kurzu, tak mi vyskočí chybová hláška, že „Vybraná varianta HTTPS je již u webhostingu aktivní“ a nepustí mě to dál. Takže přesně, jak píšete, stav se pořád ukazuje jako „nový“ místo „aktivní“, ale nechce mě to pustit při nastavování dál, aby se tedy stav mohl změnit.

Máte, prosím, radu, co tedy dělat? Jak si nastavit ten Let’s Encrypt certifikát pro HTTPS pro moji doménu jitidias.com? Ty další varianty (veřejný certifikát či vlastní certifikát) pro mě nepřicházejí v úvahu.

Díky,
J.D.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 3. 8. 2021
1
49.59K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

domény musíte do certifikátu přidat ve formuláři, který najdete pod odkazem nastavení domén certifikátu v detailu hostingu v nastavení HTTPS viz.:
Nastavení domén pro Let’s Encrypt certifikát
Po přidání domén nezapomeňte změny aplikovat kliknutím na tlačítko Aplikovat změny.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 3. 8. 2021