PRÁZDNÝ KOŠÍK
Na webhostingu sestka.eu nám běží web kvalitnikoupelna.cz s výprodejem zboží.
Když vložím zboží do košíku http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/ se projevuje chyba – objeví se hláška „Váš košík je prázdný.“
Na totožném webu (tam jsme výprodej odlaďovali) http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ proběhne vše korektně.
Když jsem na webu http://kvalitnikoupelna.cz/ přihlášený (bez cache), tak to funguje dobře. Nicméně jakmile zkusím obj přes anonymní okno, tak je tam ta chyba prázdného košíku. Nejspíše se tedy jedná o cache problém.
Jakou položku a jak mám na hostingu sestka.eu nastavit, aby vše běželo vpořádku?
11 Answers
Jestliže u jiného posklytovatele na http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ identický web funguje a u WEDOS stejný web na http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/ nefunguje, měl by být teoreticky problém u WEDOS a ne s webem. Tedy s nějakým nastavením hostibgu u WEDOS.
Můj dotaz zní – umíte mi poradit, co máme nastavit na hostingu u WEDOS (sestka.eu) tak aby web běžel správně – tedy stejně jako u jiného poskytovatele?
Nebo je potřeba vaši odpověď chápat tak, že máme hostingy z WEDOS přesunout k jinému poskytovateli?
Dobrý den,
požádejte o opravu svého správce webu.
Pokud takovou možnost nemáte, můžeme nabídnout opravu naším technikem za 500 Kč bez DPH. Platíte jen v případě úspěšné opravy.
Všechny uvedené složky na FTP máme, není tedy potřeba je vytvářet.
Co dalšího máme na hostingu sestka.eu nastavit, aby vše běželo vpořádku?
Zkontrolujte, zda máte na FTP základní složky:
/tmp
/session
/www
Pokud některá chybí, vytvořte ji.