překročení kvóty pro e-maily

Vyřešeno330 zhlédnutíZákaznická administrace
0

dobrý den,

došlo k překročení kvóty pro e-maily, jakým nejlepším způsobem pokračovat? děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 26. 11. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud máte na mysli denní limit, k obnovení dojde po půlnoci.

V některých případech je možní limit navýšit. Pro navýšení nás prosím kontaktujte autorizovaně pomocí formuláře – https://hosting.wedos.com/cs/cform.html

V odůvodněných případech denní limit navyšujeme. Je potřeba ale prohlásit, že nejsou porušovány žádné z podmínek pro rozesílání e-mailů, zejména rozesílání newsletterů a spamu. https://www.wedos.cz/odesilani-emailu

Pro posouzení žádosti potřebujeme také znát důvod pro rozesílání tolika e-mailů a také jaký denní počet by splňoval vaše potřeby.

Pokud máte na mysli prostor pro emaily, ten lze navýšit pomocí příplatkové služby ,, navýšení prostoru pro emaily 5 GB “

viz obrázky
https://help.wedos.cz/otazka/navyseni-kapacity-2/55821/

1x navýšení = 5 GB prostoru pro emaily.

Informace a cenu navýšení naleznete zde https://www.wedos.cz/webhosting/navyseni-emailu

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 26. 11. 2021