Přenos mailové schránky při změně webhostingu
Dobrý den,
k 30.9.2019 jsme provedli přesun webu od původního provozovatele k Vám. Migrace proběhla, původní web byl smazán, doména u předchozího provozovatele vypnuta. Jelikož na tuto doménu máme vázané emailové schránky, bylo nutné tuto změnu provést i v rámci mailových nástrojů. Každý má jiné nastavení (POP/IMAP) a jiného klienta (Gmail, Outlook, Mklient…). U jedné z adres se nepodařilo podchytit přenos správně a maily se přenesly bez složek, v kterých byly původně zařazeny. Je možné původní zařazení mailů ve složkách obnovit (aby tím však nebyly dotčeny jiné schránky) nebo již v této fázi s tím nelze nic dělat? Předem děkuji,
Zuzana Růžičková
3 Answers
Dobrý den,
nejlepší by bylo přesun provést znovu. Smažte všechny zprávy kromě těch nově přijatých a zkuste přesun provést tak, aby se zprávy správně zařadily do složek. Jinak není podle jakého klíče je rozřadit.
Dobrý den, děkuji, ale když všechny zprávy smažu, tak jak je pak mohu znovu přesunout, to už tam nebudou….?
Je případně možné vyřešit telefonicky s podporou wedosu s pomocí vzdálené pomoci? Děkuji!