přeposílání emailů
Dobrý den,
přeposílají se mně zprávy na můj email na seznamu
ze schránky na webmail.wedos.net. to je OK.
Ale v doručených zprávách na webmailu je nevidím. Žádná příchozí pošta.
Jak mám zařídit, aby se přeposlaly a zároveň zůstaly v doručené poště?
Děkuji za odpověď.

4 Answers
Dobrý den,
měla jste nastavené přesměrování schránky i domény. Problém dělalo doménové přesměrování. Nastavení jsem upravil a do 60 minut by mělo přeposílání fungovat dle požadavku.
Dobrý den,
opravdu to bylo doménové přesměrování, vše nyní funguje, jak má,
děkuji mnohokrát!
Zdraví
Kateřina Volková
Dobrý den,
děkuji za návod, nastavila jsem vše, podle popisu, na email na seznamu příjde, ale v příchozí poště webmailu zpráva není…..

Dobrý den,
o jakou schránku konkrétně jde?
Dobrý den, jakým způsobem řešíte přeposílání e-mailů?
Pokud používáte přesměrování uvedené v tomto návodu, toto přesměrování zrušte a nastavte e-mailové služby na webhosting.
V tomto případě byste měl použít filtrování přímo web webmailu. Přihlaste se do webmailu, v horním menu klikněte na „Nastavení“ a v levém menu na „filtry“. Pokud nepotřebujete filtr přidat do nějaké specifické skupiny filtrů, přeskočte prostřední sloupec a přejděte rovnou na sloupec nejvíce vpravo. Dole klikněte na „+“, čímž přidáte nový filtr. Nastavte následující:
Název filtru: „libovolný název“
Pravidla pro příchozí zprávu: Všechny zprávy
…vykonej následující akce: „Přesuň zprávu do“ „Příchozí pošta“ (na konci řádku klikněte na „+“ a přidejte další pravidlo).
„Přeposlat zprávu na“ „adresa kam přeposílat“.
Změny uložte a měly by být hned aktivní..
Dobrý den,
o jakou schránku konkrétně jde?