Přesměrování

Vyřešeno503 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

v rámci webhostingu si necháváme přeposílat své e-maily na gmail a zjistil jsem, že některé z nich se v rámci wedos webmailu automaticky označí jako spam a již se hádám proto nepřepošlou. Část z nich spam opravdu je, nicméně část ne a zjistili jsme to teprve nyní … Chci se zeptat jak nastavit aby se tak nedělo, případně aby se i spam přeposílal na gmail a my si to vždy překontrolovali až tam.

Děkuji,

Tížek

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 18. 6. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vypněte si složku SPAM, pošta s detekcí spamu se vám bude řadit normálně mezi příchozí poštu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 18. 6. 2020