Přesměrování e-mailu z AWS

Vyřešeno608 zhlédnutíDNSaws e-mail přesměrování
0

Ahoj,

u Wedos mám registrovanou doménu raklena.cz. Není k ní objednaný hosting. Mám nastaveno přesměrování e-mailů podle návodu https://kb.wedos.com/cs/domeny/administrace-domeny/presmerovani-domeny#presmerovani-e-mailu V DNS mám záznam:

MX
1 mxredir.wedos.net

Sleduji toto chování:

E-mail zaslaný na „<cokoliv>@raklena.cz“ z „cz“ nebo „com“ domény se přesměruje do cílové schránky.

Pokud mi AWS zasílá verifikační e-mail na „<cokoliv>@raklena.cz“, nedostanu nic. Kontroluji spam složku v cílové schránce, tam také nic není.

Otázka: Filtruje Wedos zprávy při jejich přesměrování nebo přesměruje úplně všechny?

Dík.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 12. 2022
0

Dobrý den,

děkuji za vstřícnost a trpělivost. Pro ostatní uvádím, že test proběhl takto:

  • AWS poslalo e-mail
  • Wedos jej přijal a přeposlal na e-mail u Seznamu
  • Další v řadě (asi Seznam) e-mail zahodil (nikoliv hodil do spamu, ale zahodil úplně). Nastavil jsem SPF záznam podle odkazovaného článku, ale stejně to za Wedos dál neprojde. Nyní alespoň vím, že chyba není u Wedosu a mohu hledat dál.

Pozn.: Zajimavé je, že ostatní e-maily posílané mnou přes AWS SES a přeposílané Wedosem na Seznam, dorazí bez problému.

Ještě jednou děkuji podpoře Wedos.

Role: Zákazník
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 12. 2022
0

Dobrý den,

děkuji za rychlou odpověď. Já tomu rozumím tak, že SPF slouží k ověření odesílatele. V tomto případě je odesílatel AWS a SPF by měl mít nastaven on. Wedos je příjemce a SPF odesílatele určitě kontroluje. Sám neplánuji e-maily odesílat a proto SPF nemám (zatím) nastaveno.

Zajímalo by mě, zda e-mail od AWS vůbec na server „mxredir.wedos.net“ dorazí a pokud ano, zda jej předá dál.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 15. 12. 2022
0
90.94K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste na doméně nastavit SPF záznam dle tohoto návodu.

Vyčkejte 1 hodinu na propsání záznamu a potom zkuste testovací zprávu zaslat znovu. Pokud opět nedorazí, kontaktujte podporu přímo přes formulář. Uveďte:

– popis problému
– odkud jsou e-maily odesílány (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění případné chybové hlášky (nebo přiložte obrázek se screenshotem)

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 15. 12. 2022