Přestal fungovat preview na LinkedIn – problém SSL?

Vyřešeno2.00K zhlédnutíWebhostingLinkedIn Prime Size ssl
0

Mám web ve WordPressu, jednotlivé články mají nastavené meta property=“og:image tak, aby se při sdílení na Facebooku nebo na LinkedIn zobrazila vhodná fotografie. Dnes (30.6.2021) to přestalo fungovat na LinkedIn (na Facebooku vše funguje ok).

Při pokusu o vložení příspěvku se chvíli načítá preview, ale skončí to chybou Cannot display preview. You can post as is, or try another link.

Post Inspektor hlásí: We encountered an SSL connection error while trying to access the URL. Please check that the site is using a prime size that is compatible with Java 8, or contact Support with the content’s URL.

Zde je odkaz na Post Inspektor: https://www.linkedin.com/post-inspector/inspect/https:%2F%2Fwww.stavebky.cz%2Furokove-sazby-hypotek-rostou-dluznici-je-vsak-radne-splaceji%2F

Na webu mám (asi dva roky) HTTPS s certifikátem Let’s Encrypt, dosud běželo vše ok, bez zádrhelů.

Problém se zobrazováním na LinkedIn jsem objevil dnes, při vkládání nového článku. Nicméně hlášení (problém SSL) napovídá, že problém není v samotném článku. To se mi potvrzuje také tím, že když zkusím Post Inspektor na jiný, starší článek, který dříve prošel, dnes hlásí stejnou chybu.

Na LinkedIn přibývají nové příspěvky, z toho soudím, že problém asi není na straně LinkedIn.

Nejsem si vědom, že bych něco na webu měnil, aktualizace WordPressu mám zakázané.

V SSL se příliš nevyznám. Dokáže mi někdo poradit, kde může být problém, co bych měl udělat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 9. 2021
0

Zdá se, že chyba je odstraněna.

Zkouším to náhodně testovat přes Post Inspector a od neděle 1.8.2021 cca 13 hod to vypadá, že vše funguje.

Z LinkedInu mi dnes poslali toto:

As updated from our internal research team after their continued investigation, they are unable to reproduce the issue while testing. Each of the links provided by you scraped without any issue in post inspector in the first try, prior to any shares on LinkedIn. Engineering did note that we did just (this morning) push an update that addressed an issue where that domains that only accepted TLS v1.2 and v1.3 would throw the SSL error. Its possible that was related, though not sure if your domain fits that, however you might be able to validate if that is what occurred once you try again.

Dokáže někdo posoudit, zda se změna o které píše podpora LinkedInu týká i Wedosu?

Máme vyhráno?

Zpráva z LinkedInu byla odeslána (02.08.2021 02:59 CST)

Role: Zákazník
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 9. 2021
0

Zdravím,

na našem webu používáme jiný než LE certifikát a error je ten stejný.

Na zahraničních fórech se řeší, že je chyba možná způsobena špatným nastavením Apache, kdy v Java je validace certifikátu striktnější.

zde URL na které testuji: https://entry-cz.com/obrazem-rally-bohemia-2021/

https://www.linkedin.com/post-inspector/inspect/https:%2F%2Fentry-cz.com%2Fobrazem-rally-bohemia-2021%2F

Opravdu není chyba na straně WEDOS?

I added ServerName and ServerAlias lines in the :443 VirtualHost and LinkedIn Post Inspector worked again

LinkedIn is made in java, and java has a more strict policy in validating the handshake. Because from my server setting the hostname for the ssl was not communicated correctly to LinkedIn there server did not validate the ssl and therefore could not connect to our server and receive a response. This ending in a unknown error on LinkedIn end of the site.

Role: Zákazník
LB285258 Změnil status na publikováno 28. 7. 2021
0

Pro informaci:

paraleleně bojuji se supportem na LinkedIn. Je tam teoretická ochota se tím zabývat. Problém je v tom, že mezi mnou a technikem, který by to mohl řešit, je obranná vrstva „Member Support Konzultantů“, kteří se v tom asi moc nevyznají.

Je nešťastné, že LinkedIn si dává preview do cache, takže pro Konzultanty to vypadá, jako kdyby bylo vše ok (zkusí postovat link který je nakešovaný) . Momentálně se snažím naučit je, aby používali Post Inspector.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 27. 7. 2021
0

A že bysme použili certifikát SNI? To nic nezmění? Nebo vlastní certifikát? Články na jiných serverech přeci sdílet jdou. Tak používají něco jiného. Já nejsem IT specialista. Můžete nám to prosím nastavit či sdělit, jak to obejít bez řešení problému s LinkedIn?

Role: Zákazník
LB285258 publikoval nový komentář 26. 7. 2021
0

Dobrý den, máme stejný problém… Postování na LinkedIn někdy funguje a někdy nefunguje. Chyba je sporadická, ale bohužel to spíše nefunguje  než funguje. Jaký certifikát tedy doporučujete? Bude stačit certifikát „podpora HTTPS na doméně SNI“??? Vyřeší to problém? Máme přepnout v adminu a počkat 30 minut? Tuto službu máme dokonce jako doplňkovou. Díky

Role: Zákazník
LB285258 publikoval nový komentář 26. 7. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z naší strany nedošlo k žádným změnám, nicméně to aktuálně vypadá, že má LinkedIn problém s certifikátem Let´s Encrypt. Toto se řeší i na na zahraničních fórech.

Doporučím tedy kontaktovat jejich podporu s tímto problémem, zda je to opravdu způsobeno LE. Pokud ano, bude potřeba získat jiný certifikát.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 15. 7. 2021
0

Dobrý den,

dnes jsem provedl zrušení a opětovnou aktivaci certifikátu, bohužel stále bez výsledku.

Je nějaký jiný způsob řešení?

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 15. 7. 2021