Přestalo fungovat přihlášení k e-mailu přes Mozilla Thunderbird
Dobrý den,
nevím přesně kdy, řekněme týden až 14 dní, ale nejsem schopen se přihlásit a stáhnout poštu přes Thunderbird. Zkoušel jsem následující:
- odebrat účet a znovu přidat
- odinstalovat Thunderbird a znovu nainstalovat
- připojit počítač přes jiného poskytovatele
- připojit účet přes Micorsoft Mail (tohle opravdu vůbec nefunguje, nemožnost nastavní portů atd.)
Po odebrání účtu se mi již nedaří nově účet připojit. Sice mi projde test, nicméně pokud chci potvrdit nastavení dostanu hlášku „Unable to login at server. Probably wrong configuration, username or password.“
ZKoušel jsem všechny kombinace portů, SSL (STARTTLS, SSL/TLS), nastavení hesla (Normal Password, Encrypted…). Zajímavé je, že odesílání pošty do doby, než jsem odebral účet fungovalo.
Taktéž na telefonu jsem e-maily stále schopen prohlížet.
To vše na doméně devmind.cz.
S pozdravem, Jan LISAL
2 Answers
Dobrý deň,
písalo sa o tom aj tu: https://www.facebook.com/WEDOS.cz/posts/10159306292942780

Dobrý den,
nepoužíváte nějaký antivir / firewall , který by Vám bránil v přístupu ?
Pokud máte email již nastaven na jiném zařízení, problém bude v nastavení daného pošt. klienta/zařízení.
Děkuji, toto je přesně můj případ.