Přesun domén a webhostingu v rámci Wedosu na nového uživatele

Vyřešeno576 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

chci v rámci Wedosu přesunout několik domén a k nim se vztahující hosting na jiného uživatele. Je třeba, aby nový uživatel prvně uhradil fakturu za zálohový účet, aby k přesunu mohlo dojít?

Domény jsou již uhrazeny na další období ode mě, následující období by pak hradil nový uživatel. Hosting je ale třeba nyní uhradit, bude mu končit platnost. Ale potřebuji, aby ho uhradil už nový uživatel. Je to možné? A nezkolabuje při přesunu domén a hostingu web a emailové schránky? Zůstanou emailové schránky aktivní pod současnými přihlašovacími údaji a zachovají se v nich současné zprávy (celá dosavadní e-mailová komunikace)?

Předem děkuji za pomoc. M

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 12. 2021
0
91.61K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jen pro úplnost, návod na přesun služby mezi účty je zde.

Zálohový účet se váže k zákaznickému účtu, ne k jednotlivým službám. Na jejich přesun by tedy stav jeho fakturace neměl mít vliv.

Co se přesunu expirujících služeb týče, v okamžiku, kdy je služba již pozastavena, tak ji přesunout nelze. Pokud nestíháte a potřebujete provést úhradu co nejdříve, můžete změnit fakturační údaje, nechat nového majitele zaplatit, a pak teprve službu přesunout.

K výpadkům ani kolapsu by při přesunu docházet nemělo, při změně účtu se webhosting fyzicky ani virtuálně nepřesouvá, mění se jen některé údaje. Ani e-mailová komunikace by neměla být narušena.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 12. 2021
0

Ještě se chci zeptat, zda změnu provozovatele je třeba provést před přesunem webhostingu nebo po něm. Ve znalostní bázi jsem se dočetla, jak na to. Ale nevím kdy. Potřebuji, aby fakturace probíhala již na nového uživatele (majitele). Děkuji předem za odpověď. Mirka

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 23. 12. 2021
0
91.61K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Doporučuji všechno potřebné nastavení (provozovatel, fakturace) provést před přesunem, aby se na něj později nezapomnělo.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 8. 10. 2021