Přesun kontakt pod účet Wedos | MojeID

Vyřešeno1.50K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

chtěl jsem změnit majitele u domény *. Při požadavku jsem dostal chybovou hlášku, že „Stávající kontakt není registrován u nás….“. Pokusil jsem se tedy požádat u autorizační ID, abych mohl kontakt převést. To mi ale nebylo umožněno.

Kde je prosím problém? (*)

Proč si nejde vyžádat požadavek na zaslání ID?

Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

váš kontakt je registrovaný u MojeID. To nemáme v systému implementované. Můžeme vám takový kontakt nastavit, ale ne automaticky – jedině ručně na základě úředně ověřené žádosti.

Jednodušší bude vytvořit si nový kontakt, nebo použít jiný, který není svázaný s MojeID.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019