Převod domény

Vyřešeno2.12K zhlédnutíDNS
0

Dobrý den. Převedl jsem doménu z webnode do svého adresáře, založil mu webhosting a převedl ho pomoci tlačitka „nastaveni vašich DNS záznamu“ napsalo mi to, že do 6h bude vše funkčni nicméně se mi doména nepropojila ani tak s webhostingem. Můžete mi říct, jak nastavit aby se webhosting propojil a vše fungovalo? Docela mě tlačí čas.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2020
0

co s tím¨? 24h uplynulo

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2020
0

Furt říkám, že je něco špatně a prej „vše je dobře nastaveno“ ani https nejde na tento webhosting „propojeny“ s doménou nahrát. Mohu tedy poprosit o opravu? !!!!! Děkuji. Člověk odejde od konkurence k Vám a hned takový problémky, klientka asi nebude moc nadšena.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 27. 10. 2020
0

Pořád nic, opravdu to nemůžete nějak refreshnout?

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 27. 10. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

změna DNS trvá až 24 hodin, než se projeví, zkuste tedy ještě pár hodin vyčkat.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 27. 10. 2020
0

Zkoušel jsem otevřit stránky i přes data na telefonu a stále to samé. Nechápu co se s tím děje, stalo se mi to poprve.

Role: Zákazník
MV270050 Edited answer 27. 10. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z naší strany se zobrazuje již instalace Joomla,

problém může být ještě v úplném nepropsání DNS (neuběhlo ještě 24 hodin od zadání požadavku)

Nebo máte stránky nakešované, např. v routeru apod.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 27. 10. 2020
0

Připadá mi, že se propojeni s webhostingem vůbec neprojevilo, jelikož web běží na všech zařízeních jako starý. Měl by zobrazovat čistou instalaci joomla

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 27. 10. 2020