Převod domény

Vyřešeno451 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den. Převedl jsem doménu z webnode do svého adresáře, založil mu webhosting a převedl ho pomoci tlačitka „nastaveni vašich DNS záznamu“ napsalo mi to, že do 6h bude vše funkčni nicméně se mi doména nepropojila ani tak s webhostingem. Můžete mi říct, jak nastavit aby se webhosting propojil a vše fungovalo? Docela mě tlačí čas.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

co s tím¨? 24h uplynulo

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den, z naší strany se na https://andreapastrnek.cz/ již načítá web na Joomle se zněním „Již brzy“. Diagnostika ukazuje, že doména je nastavená a směřuje na hosting. V tuto chvíli to skutečně vypadá, že se jedná o nějaké problémy v propsání. Zkoušel jsem se na stránky připojit jak na lokální síti, tak z mobilních dat.

Certifikát pro HTTPS je taktéž aktivovaný a funguje, viz https://andreapastrnek.cz/. Tudíž (tak, aby šel vygenerovat pro tuto doménu) doména musí směřovat na hosting.

Zkuste vyčistit cache prohlížeče, popřípadě přistoupit na stránky z jiného zařízení nebo sítě.

0

Furt říkám, že je něco špatně a prej „vše je dobře nastaveno“ ani https nejde na tento webhosting „propojeny“ s doménou nahrát. Mohu tedy poprosit o opravu? !!!!! Děkuji. Člověk odejde od konkurence k Vám a hned takový problémky, klientka asi nebude moc nadšena.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Pořád nic, opravdu to nemůžete nějak refreshnout?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
18.99K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

změna DNS trvá až 24 hodin, než se projeví, zkuste tedy ještě pár hodin vyčkat.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Zkoušel jsem otevřit stránky i přes data na telefonu a stále to samé. Nechápu co se s tím děje, stalo se mi to poprve.

Role: Zákazník
Edited answer
0
18.99K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z naší strany se zobrazuje již instalace Joomla,

problém může být ještě v úplném nepropsání DNS (neuběhlo ještě 24 hodin od zadání požadavku)

Nebo máte stránky nakešované, např. v routeru apod.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Připadá mi, že se propojeni s webhostingem vůbec neprojevilo, jelikož web běží na všech zařízeních jako starý. Měl by zobrazovat čistou instalaci joomla

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories