Převod domeny

Vyřešeno1.12K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, potřeboval bych se prosím zeptat:
1 ) založil jsem nový identifikator pro klienty a převedl doménu na ně – čili ted vlastní doménu oni ??
Jedná se o :

Výškové práce

Stavební firma Coufal


– ale mám je pořád v mé administraci, jak je převedu k nim pod jejich zakaznicky ucet ?
Aby měli vsechny věci u sebe a jak to udělat, když oni zakaznicky učet u wedos nemájí.

To samé domény:

Úvodní stránka

Úvodní stránka


– Domény tedy vlastní oni ???
– ale mám je pořád v mé administraci, jak je převedu k nim pod jejich zakaznicky ucet ?
Aby měli vsechny věci u sebe a jak to udělat, když oni zakaznicky učet u wedos nemájí.

2 ) Mohu vygenerovat jen nějaky kod – s tím, ze se to vše převede na ně ??

Nebo budu muset jeste udělat ?
3 ) Provozovatel : https://kb.wedos.com/cs/zmena-provozovatele-sluzeb/
4 ) Změním fakturační udaje : https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/
5 ) Přesunu jeho domény i webhostingu z mého zakaznického učtu na jeho zakaznicky učet :
Vezmu jeho ID a udělám to přes navod – domenu i webhosting
: https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/ ( jenze oni zadny ucet nemají )

Popřípadě jak to jinak udělat ? co nejjednodušeji ?

Děkuji za info

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 3. 2023
0
108.98K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 3. 2023
0
108.98K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle administrace je všude uveden zákazník JV. U domény ani hostingu vyskovepracevlasaty.cz jsem Vaše jméno už nenašel.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 28. 2. 2023
0

Děkuji, provedeno, ted by tedy měla byt celková služba kompletne převedena, je to tak ?
V mé zakaznické administraci uz tam nemam ani domenu ani hosting.
Děkuji za info

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 28. 2. 2023
0

Děkuji, poslední věc:
1 ) Převedl jsem tedy zákazníka https://vyskovepracevlasaty.cz/
kompletně k němu – domenu i webhosting vcetne fakturacních udaju atd.
Chtěl bych jen ověřit, že je ted vše tedy na něj.

2 ) Vše jsme odsouhlasili sms i emailem – ted ale cekáme na prevedení webhostingu ( provozovatel )
Jeste se neprevedl z mého uctu na jeho, jak dlouho to trvá ?

Děkuji za info

Role: Zákazník
JS324546 publikoval nový komentář 28. 2. 2023
0

Děkuji a jak si zákazník založí svůj učet ? Když doménu i webhosting už bude mít pak převedený ode mě.
Dá se mu vytvořit učet ( z jeho svolením ), bez toho aniž by si musel objednat znova např. doménu ?
Prosím napište mi jaké jsou možnosti, děkuji : )

Role: Zákazník
JS324546 publikoval nový komentář 27. 2. 2023
0
17.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aby bylo možné mít u WEDOS registrovanou doménu, je k tomu potřeba zákaznický účet. Je tedy nutné, aby si nový majitel u WEDOS účet vytvořil.

Role: Podpora
JS324546 Odpověděl na otázku 26. 2. 2023
0

Děkuji za info –  je poslední věc na kterou se potřebuji zeptat:
Převedl jsem tedy:
1 ) Fakturacní udaje
2 ) Předání domeny cz – kde jsem vytvořil novému majiteli identifikator a převedl na něj přes sms a email ( již potvrzeno z obou stran )
3 ) Předání hostingové služby – fakturační údaje nového majitele a změna provozovatele služeb.

a ted poslední věc, kterou potrebuji udělat, jsou 2 možnosti – je mi to jedno jakou metodou to provedu
4 ) Přesun služeb mezi účty :
4.1. ) Zadejte ID a login zákazníka, kterému chcete službu přesunout
– Jak zjistím jeho ID a Login ? a z kama ho zakaznik získá ?? On nemá zakaznicky ucet u Wedos.
4.2. ) Přesun domény pomocí autorizačního hesla – Tlačítkem zaslat heslo si nechte zaslat autorizační heslo domény.
Kdyz tohle udělám aby mi to vygenerovalo heslo, které pak zašlu zakaznikovy at si to zaregistruje, tak mi to napíše:
“ Tuto doménu již máte ve vašem účtu “ – to je mi jasné, ze jí mam ve svém uctu, ale ja jí chci právě přece převést.

Děkuji za odpoved

Role: Zákazník
JS324546 Změnil status na publikováno 26. 2. 2023