Převod domeny a neaktuální telefoní číslo

Vyřešeno925 zhlédnutíDomény
0

Při převodu domény na nového majitel s ověřením emailem a telefonem odešla SMS na již neexistující číslo. Kde ho prosím můžu změnit?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 1. 6. 2020
0
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v případě, že došlo již ke změně, tak stačí současnou žádost stornovat –> https://client.wedos.com/domain/request-detail.html?id=3578004

a vytvořit novou. Zde už bude brána v potaz změna tel čísla.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 1. 6. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontakt lze editovat dle https://kb.wedos.com/cs/domeny/editace-kontaktu-domeny/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 23. 5. 2020