Převod domény na jiný zákaznický účet
Dobrý den,
rád bych Vás poprosil o informace, co všechno je potřeba k tomu, abych mohl převést doménu na jiný zákaznický účet, když nemám přístup do stávajícího účtu.
Konkrétně se jedná o doménu pp-eparchie.cz. Držitel domény Pražská pravoslavná eparchie ztratila přístup k zákaznickému účtu, jelikož byl odejit jejich administrátor, který přístup má, nepředal jej a bohužel ani nehodlá předat. Současně tento administrátor shodil web a je nyní nefunkční. Na web chodilo dost lidí a teď vidí bílou stránku s chybami.
Předem Vám děkuji za informaci.
S pozdravem,
MR
4 Answers
Dobrý den,
Vaši otázku předávám na autorizační oddělení. Kolegové zpravidla reagují během 1 pracovního dne, v závislosti na vytížení a složitosti dotazu.
Potřebujete nový doménový kontakt podle tohoto návodu s aktuálními údaji, na který potom doménu převedete.
Založil jsem u vás nový účet s ID 360806.
V něm jsem založil nový kontakt s ID 644865
Bohužel identifikátor „wedos-atd-***“ ale nevidím.
Dobrý den,
máte-li přístup k e-mailu majitele domény (pozor, jméno majitele v registru neodpovídá jménu uvedenému v e-mailu), můžete doménu přesunout pomocí autorizačního hesla dle tohoto návodu. Obecný postup přesunu vlastních služeb (nejenom domén) z cizího zákaznického účtu najdete zde.