Převod domény na jiný zákaznický účet

Vyřešeno539 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

rád bych Vás poprosil o informace, co všechno je potřeba k tomu, abych mohl převést doménu na jiný zákaznický účet, když nemám přístup do stávajícího účtu.
Konkrétně se jedná o doménu pp-eparchie.cz. Držitel domény Pražská pravoslavná eparchie ztratila přístup k zákaznickému účtu, jelikož byl odejit jejich administrátor, který přístup má, nepředal jej a bohužel ani nehodlá předat. Současně tento administrátor shodil web a je nyní nefunkční. Na web chodilo dost lidí a teď vidí bílou stránku s chybami.

Předem Vám děkuji za informaci.

S pozdravem,
MR

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2023
0
110.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Vaši otázku předávám na autorizační oddělení. Kolegové zpravidla reagují během 1 pracovního dne, v závislosti na vytížení a složitosti dotazu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2023
0
110.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Potřebujete nový doménový kontakt podle tohoto návodu s aktuálními údaji, na který potom doménu převedete.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 6. 12. 2023
0

Založil jsem u vás nový účet s ID 360806.
V něm jsem založil nový kontakt s ID 644865
Bohužel identifikátor „wedos-atd-***“ ale nevidím.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 6. 12. 2023
0
110.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

máte-li přístup k e-mailu majitele domény (pozor, jméno majitele v registru neodpovídá jménu uvedenému v e-mailu), můžete doménu přesunout pomocí autorizačního hesla dle tohoto návodu. Obecný postup přesunu vlastních služeb (nejenom domén) z cizího zákaznického účtu najdete zde.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 12. 2023