Prevod obdobia hostingu 1:1

Vyřešeno736 zhlédnutíWebhostinghosting prevod zostávajucého obdobia služby
0

Dobrý deň.
Žiadam o prevod nespotrebovaného obdobia z hostingu **A** (NoLimit) v celkovej dĺžke 2 roky, 7 mesiacov a 4 dni (948 dní spolu) na druhý hosting **B** (NoLimit), no prichádza mi odpoveď, že mi prevediete iba 1 rok a 7 mesiacov (578 dní), teda o 370 dní menej, teda neprevediete obdobie 1:1?
V tomto vlákne ste písali, že prevádzate obdobie, lebo je to fér, no toto mi fer nepríde.
Ako tomu mám pochopiť prosím?
Za odpoveď vám ďakujem.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 6. 2023
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

převod období funguje takto:

  1. Fakturační oddělení určí hodnotu zbývajícího období hostingu A z částky, kterou jste za toto období zaplatil.
  2. Tuto částku využije k zaplacení dalšího období webhostingu B vzhledem k aktuální ceně této služby.

Tím pádem pokud jste měl třeba slevu 50%, je hodnota vypovězeného hostingu poloviční. Ve Vašem konkrétním případě byl hosting A prodloužen ještě za původní cenu ze začátku ledna 2022, proto je hodnota jeho období nižší, než u webhostingu B.

Vámi citovaný post říká, že tento převod není součástí obchodních podmínek a nemáte na něj smluvní nárok. Nám nepřijde fér, abyste přišli o peníze vložené do služeb, které nepoužíváte, když je můžete vložit do běžících služeb, proto převod prostředků provádíme. Převádíme ale skutečně utracené peníze, ne „virtuální měnu“ získanou využitím různých bonusů, nebo spekulací s cenami zdražených služeb.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 6. 2023
0

Ďakujem za odpoveď.
Teda neprevediete mi to obdobie 1:1?
Z A na B?

Hosting B som vôbec nevyužil od kedy som ho zakúpil, od 08.01.2022, čo už je cez 1 rok 4 mesiace a 28 dní, čo je 16 mesiacov a 28 dní respektíve 513 dní.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 5. 6. 2023
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Skutečně využité období nesledujeme, ani nemáme jak, pokud služba nezpůsobuje problémy.

Pokud službu nevyužíváte, máte dvě možnosti:

Druhá možnost není úplně běžná, protože převod období je zpravidla výhodnější – migrace jsou časově náročné a občas je třeba doladit detaily ručně. Ve Vašem případě byste ale tímto postupem nepřišel o výhodně zakoupené období.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 6. 2023
0

Jo a vy, aj napriek tomu, že viete ako je to náročné a zdĺhavé, ma to necháte robiť, aj napriek tomu, že vy by ste mi mohli previesť 1:1 zakúpené obdobie na pár klikov.
To vám teda pekne ďakujem.

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 5. 6. 2023
0

Prosím, mohli by ste mi to obdobie previesť 1:1?

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 5. 6. 2023
0
4.73K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kolega Vám již vysvětloval, jak převádění období z jedné služby na druhou funguje. V tomto případě tedy není možné období převést 1:1 kvůli již zmíněným důvodům.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 5. 6. 2023