Převod WordPressu

Vyřešeno1.47K zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den,

na subdoméně 2019.marrko.com jsme udělali nový web a nyní jsem ho přesunul na ostro.

  1. stáhnul jsem soubory ze subdomény (z adresáře Domains)
  2. udělal zálohu databáze
  3. smazal jsem obsah na marrko.com
  4. nahrál jsem tam soubory, které jsem stáhl ze subdomény
  5. v databázi jsem provedl příkazy:

    UPDATE dmpc_posts SET guid = REPLACE(guid, ‚http://2019.marrko.com‘, ‚http://marrko.com‘);
    UPDATE dmpc_posts SET post_content = REPLACE(post_content, ‚http://2019.marrko.com‘, ‚http://marrko.com‘);
    UPDATE dmpc_postmeta SET meta_value = REPLACE(meta_value, ‚http://2019.marrko.com‘, ‚http://marrko.com‘);
    UPDATE dmpc_options SET option_value = REPLACE(option_value, ‚http://2019.marrko.com‘, ‚http://marrko.com‘);

  6. v .htacces jsem upravil řádek na

    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://marrko\.com [NC,OR]

Ale…

rozhodně to není 1:1
Web jakoby neměl nastavení Theme, je to jak v základu a vůbec to nevypadá jak jsme to měli hotové… obsahově to je OK, ale vzhledově je to uplně jinde.

Nenapadá vás, co jsem při převodu udělal špatně?

S pozdravem

Jan Kopřiva

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 11. 2019
0

Dobrý den,

pokud ani oprava práv souborů nepomohla, převod WordPress je dobře popsaný tady https://www.wplama.cz/migrace-wordpressu-na-novy-hosting-domenu/ a předpokládám, že u Vás by se mohlo jednat o poslední bod, měl jsem s tím taky problém :
Šablony a pluginy
Pokud na webu používáte různé šablony a pluginy je možné, že dojde k rozhození nastavení. To už bude záležet na individuálních potřebách a bude nutné upravit každé nastavení zvlášť. Obvykle půjde o soubory s názvem “options.php”, “config.php” apod.

Role: Zákazník+ Web: https://www.techniciostrava.cz Vizitka: Jsi-li programátor, prohraješ s počítačem, výrobcem HW a uživatelem. Jsi-li tester, prohraješ se všemi.. Programováním i testováním se to snažím vyvrátit :-)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 11. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste si opravit práva souborů. https://help.wedos.cz/otazka/smazat-db-a-vytvorit-novou/3951/answer/3982/

Pokud to nepomůže, zkontrolujte, zda máte aktivní všechny pluginy, případně dočasně přepnout na jinou šablonu a pak se vrátit zpět k té požadované.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 11. 2019