Při nastavování emailového klienta na novém neb se nelze připojit k serveru

Vyřešeno893 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

po delší době jsem chtěl připojit nové zařízení k našemu emailovému účtu predseda@za******ari.cz a nelze se připojit k serveru. Píše to „nelze ověřit název účtu nebo heslo“. Zkoušel to na ntb s windows a nyní i na Macu a je to stejné. Jako by něco již při prvotním přihlášení bránilo spojit se serverem, zkoušel jsem pak ručně nastavovat servery imap i smtp dle návodu, ale je to stále stejné. Je snad nějak nově nutné na serveru Wedos povolit nové zařízení nebo tak něco?

Děkuji

Stanislav K*****

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 24. 6. 2021
0
6.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

dle diagnostiky vypadá vše funkční. Můžete prosím vyzkoušet i přihlášení na webmail, ať vyloučíme problém na serveru.

děkuji

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/ Vizitka: Autorizační oddělení
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 24. 6. 2021
0

Děkuji za pomoc, již je to v pořádku. MK

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 6. 5. 2021