Při prodloužení webhostingu v termínu se cena za službu navýšila o 100%…

Vyřešeno689 zhlédnutíFakturace
0

Při prodloužení webhostingu v termínu se cena za službu navýšila o 100%…chtěli jsme už neprodlužovat, protože stránky nefungují… první faktura byla podle administrativy stornována a už ji asi nelze uhradit, a ta co přišla nová je už navýšena…. když jsem ji nechala doběhnout nikde se nepsalo o navýšení pokud si to rozmyslíme a znovu ji prodloužíme…

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 4. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

k Novému roku jsme posílali informace ohledně zdražení služeb, spolu s návodem na prodloužení webhostingu za tehdy současnou cenu. Dne 11. 1. systém potom cenu služby navýšil a s ní všechny dosud neuhrazené faktury. Důvodem je navýšení parametrů v reakci na rostoucí nároky redakčních systémů.

Pro zákazníky, kterým stačí původní nižší výkon, jsme připravili variantu LowCost, kterou aktivujete jako příplatkovou službu. Srovnání variant najdete zde: https://www.wedos.cz/webhosting/webhosting-srovnani

Variantu webhostingu můžete změnit podle návodu https://kb.wedos.com/cs/webhosting/webhosting-zmena-varianty/

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 4. 2022