Příchozí e-maily – nefungují

Vyřešeno356 zhlédnutíWebhosting
0

– založil jsem si k WEBU , který mám u WEDOS e-mailové schránky. Při testování funkčnosti jsem zjistil, že odeslání mailu na danou adresu problém není. Funguje normálně. Při psaní mailu z jiné adresy na zřízenou adresu u Wedos, už ale nic nedorazí. Rovněž nedorazí při odpovědi na mail, který z adresy u Wedos normálně odešel a jinou adresou byl přijat. (cizí schránka napíše, že byl mail úspěšně odeslán, ale v přijatých u Wedos se nic neobjeví) Ani u jedné ze tří založených schránek

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u domény best-bio-top.com máte nastaven MX záznam mx.yandex.net, což není náš poštovní server. Pokud máte problém s příjímáním pošty u našich poštovních služeb, musíte mít nastaveny naše MX záznamy:

wes1-mx1.wedos.net
 wes1-mx2.wedos.net
 wes1-mx-backup.wedos.net

U prvních dvou záznamů doporučujeme nastavit stejnou prioritu např. 1. U serveru wes1-mx-backup.wedos.net pak např. 10.

Ukázky zápisu najdete zde https://kb.wedos.com/cs/dns/mx.html

Role: Podpora
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020