Přidání domény k certifikátu

Vyřešeno2.30K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, při pokusu o přidání domény k certifikátu se mi objevuje chybová hláška

U následujících domén byl zjištěn problém při přidávání do Lets Encrypt certifikátu:
www.hc-czech.cz – doména nemá nastaveny DNS záznamy
hc-czech.cz – doména nemá nastaveny DNS záznamy

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2020
0

Zkoušel jsem obě varianty jak WebFTP tak klienta vestavěného v programu TotalCommander. Nyní je již problém vyřešen a vše funguje. Netuším, v čem byl problém. Děkuji však za pomoc

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2020
0

Dobrý den,

používáte WebFTP WEDOS nebo nějakého FTP klienta nainstalovaného u sebe, případně jakého?

Role: Zákazník+ Web: https://www.techniciostrava.cz Vizitka: Jsi-li programátor, prohraješ s počítačem, výrobcem HW a uživatelem. Jsi-li tester, prohraješ se všemi.. Programováním i testováním se to snažím vyvrátit :-)
PĎ182625 Odpověděl na otázku 2. 1. 2020
0

Jen, že přenos souborů se nezdařil:

Checking files:

  • Soubor index.html je v pořádku

Transferring files to the FTP server:

  • Soubor index.html nemohl být přenesen na FTP server
Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 2. 1. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

To by nemělo souviset. Vidíte nějaké chyby?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 2. 1. 2020
0

Ještě jednou dobrý den, zdá se, že vše je již v pořádku. Přestalo mi ale fungovat nahrávání souboru přes ftp

Potřeboval bych do složky /www/domains/hc-czech.cz/ nahrát soubor index.html, jakožto úvodní stránku webu. Může to mít souvislost s aplikací certifikátu? Zkoušel jsem i připojení přes ftps

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 2. 1. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

To je zase prodleva cca hodinu po aktivaci certifikátu. Trpělivost prosím.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 2. 1. 2020
0

Dobrý den, vše již proběhlo v pořádku. v administraci vidím status aktivní ale při přístupu na stránky se zobrazí toto hlášení:
Not Found on Accelerator

Description: Your request on the specified host was not found. Check the location and try again.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 2. 1. 2020