Příhlášeni do WordPressu

Vyřešeno2.24K zhlédnutíRedakční systémy
0

Dobrý den,

chtěl jsem provést změnu názvu webu ve WordPressu. Podle návodu jsem název přepsal a po uložení změny se nemohu do WordPressu znovu přihlásit. Web po změně domény u hostingu ve Wedosu (včetně FTP) funguje, WordPress se ale tváří, že uživatel neexistuje. Nemohu se tedy dostat k editaci stránek.

Děkuji za radu co s tím

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vidím že se Vám to již podařilo a web se zobrazuje pod novou doménou.

Pokud si někdo přeje změnit název svého webu – tedy zobrazovat jej pod jinou doménou
(například z webhosting-domeny-servery.cz na wedos.cz) a web máte vytvořený pomocí WordPressu, tak je potřeba :

  • Přejmenovat název webu v administraci WordPressu
  • Přejmenovat webhosting v zákaznické administraci WEDOS
  • Přejmenovat doménový adresář na FTP webhostingu

Celý postup je uvedený v návodu ZDE.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
0

Dobrý den, chápu dobře, že jste chtěl změnit doménu, na které web běží?

V administraci WordPressu jste přepsal adresu instalace WordPressu a URL úvodní stránky?

Jakmile jste toto provedl, přestal se Vám web zobrazovat na staré i nové doméně?

Je důležité přidat doménu k webhostingu jako alias, aby se Vám aktivoval multihosting. Na FTP pak musí obsah nového webu být v adresáři www\domains\novádoména.tld . Důležité je pak správně nasměrovat DNS záznamy na tento hosting.

Pokud se Vám WordPress zobrazuje na nové doméně a nemůžete se přihlásit do administrace, zkuste se podívat do souboru wp-config.php, zda je připojení k databázi správně nastaavené.

Pokud by se nedařilo přihlásit ani tak, nezbyde Vám nic jiného, než se přihlásit do databáze a změnit přihlašovací údaje u vašeho uživatele.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 2. 2. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

k FTP se lze připojit např. pomocí https://webftp.wedos.net/

Údaje naleznete v detailu webhostingu – tabulka s ftp účty , případně v emailu o zřízení služby.

Údaje k databázi lze zjistit dle https://kb.wedos.com/cs/webhosting/databaze/databaze-k-webhostingu/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 2. 2. 2021
0

Děkuji za bleskovou reakci,

zkouším postupovat podle návodu, bohužel nenacházím ani „základní složku WordPressu na hostingu“,  a do phpMyAdmin jsem se také nedostal..  To nevypadá dobře 🙁

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 2. 2. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Pokud nevíte/nemáte funkční heslo a nelze ho změnit přes email, tak jediná možnost je provést změnu skrze databázi (daným způsobem lze změnit případně celé přihlašovací údaje): https://www.wplama.cz/jak-resetovat-heslo-pomoci-phpmyadmin/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 2. 2. 2021